מגנטים לאירועים בצפון

תוכן עניינים

מגנטים לאירועים בצפון היא אחת האטרקציות המבוקשת ביותר בכל אירוע.

אבל מה קורה שאתם רוצים לבחור צלם מגנטים, אתם צריכים להסתמך רק על האינטואיציה שלכם או שאתם יכולים לעשות עוד כמה בדיקות.

כל מי שחוגג אירוע מוצא את עצמו עמוד מול מציאות מורכבת במיוחד. הוא צריך למצוא המון נותני שירות בתחום האירועים ולא יודע איך לבחור אותם.

הוא לא יודע אם צלם מגנטים לאירועים הוא הכי טוב עבורו, הוא לא יודע מה טווח המחירים שאותו נהוג לשלם והוא פשוט נמצא בתהליך מורכב.

צריכים לבדוק המון דברים לפני בחירת צלם מגנטים לאירועים אבל יש דרך לעשות את זה נכון. בדרך כלל יגידו לכם לבדוק מחיר, צילום, מה אתם מקבלים, לבדוק המלצות והרשימה עוד ארוכה. אבל איך בודקים כל דבר אתם לא באמת יודעים ולכן אני כאן להסביר לכם הכל על הדרך למצוא שירות של מגנטים לאירועים בזול ובאיכות מעולה.

איך בודקים איכות של מגנט?

איך אתם יכולים לבדוק את האיכות של המגנטים, אמנם רבים חושבים לעצמם שזאת משימה מורכבת מאוד, כי אתם לא יכולים לדעת אם מגנט איכותי עוד לפני שבכלל שקיבלתם את המגנט. בשביל זה יש סט של בדיקות שאתם צריכים לעשות לוודא שהמגנטים שאותם אתם והאורחים שלכם תקבלו הם מספיק איכותיים.

שואלים על סוג ההדפסה

היום בשביל להדפיס מגנטים באירוע יש שני שיטות (טכניקות) עיקריות שאלו מתבססות על סוג המדפסת איתה עובדים בשביל לפתח את תמונות המגנט. השיטה הראשונה היא מדפסות דיו והשיטה השנייה היא מדפסות טרמיות שבה סגנון ההדפסה הוא מדפסת טרמית איכותית מאוד כמו בסטודיו צילום אמיתי.

כמובן שגם הדפסה באמצעות דיו עם דפי הפוטו הנכונים ועם דיו מקורי היא יכולה להיות איכותית, אבל מולה עמודת שיטת הדפסה מאוד מתקדמת שמספקת איכות תמונה ברזולוציה הרבה יותר טובה וגם עמידות לאורך זמן וזאת שיטת ההדפסה הטרמית. לכן, אם אתם מחפשים צלם מגנטים קודם כל חשוב מאוד לוודא שהוא מדפיס עם מדפסת טרמית ולא מדפסת דיו וזאת האינדיקציה שלכם לדעת שאתם תקבלו מגנטים איכותיים.

שואלים על ציוד הצילום

הדבר הראשון בשרשרת צילום מגנטים הוא כמובן המצלמה.

יש המון סוגים של מצלמות, בדרך כלל צלמי מגנטים לאירועים בצפון שהם יותר מקצועיים גם יעבדו עם ציוד צילום יותר מקצועי.

לכן, חשוב לוודא עם איזה מצלמה עובדים, במיוחד אם אתם רוצים שצלם המגנטים יהיה גם הצלם של האירוע ואתם רוצים לשמור את התמונות מהאירוע אז כדאי שתהיה לו מצלמה מקצועית.

אם אתם לא מכירים את כל סוגי המצלמות מספיק רק לדעת שמדובר על מצלמה מקצועית ולא משנה הדגם שלה, כי יש המון דגמים היום של המון חברות ולוודא שזאת מצלמה איכותית.

מגנטים לאירועים בצפון מחירים

המחיר הוא הדבר העיקרי שלפיו הרבה מאוד עושים את הבחירה שלהם, הם יבחרו צלם מגנטים רק לפי מחיר. למרות שזה לא הדבר הכי נכון לעשות כדאי מאוד לקחת בחשבון עוד גורמים. אבל שתדעו כמה בערך יעלה לכם צילום מגנטים בצפון הבאתי לכם את המחירון שלי שיעזור לכם לקבל הערכת סדר גודל כמה תשלמו עבור שירות של צילום מגנטים.

חבילת צילוםמחירמידע נוסף
עד 100 מגנטים490 ₪חבילת צילום שמתאימה בעיקר לאירועים קטנים כמו ימי הולדת וברית מילה.
מגנטים ללא הגבלה לאירועים עד 100 מוזמנים690 ₪חבילת צילום מגנטים ללא הגבלת כמות עד 3 שעות באירוע.
מגנטים ללא הגבלה לאירועים מעל 100 מוזמניםהחל מ 790 ₪המחיר משתנה בהתאם לכמות המוזמנים וסוג האירוע כי לכל אירוע יש דינמיקה שונה.
Call Now Button דילוג לתוכן