מגנטים לאירועים בתל אביב

תוכן עניינים

מגנטים לאירועים בתל אביב אחת האטרקציות הנפוצות ביותר בכל אירוע.

הפעם אני אסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על האטרקציה של מגנטים לאירועים ואיך לבחור את הצלם הטוב ביותר לאירוע שלכם.

סוגי הצלמים הקיימים

רגע אחד לפני שבוחרים צלם מגנטים לאירועים במרכז, חשוב שתכירו את סוגי הצלמים הקיימים בתחום המגנטים.

ישנם שני סוגים עיקריים : אלו שעושים מגנטים בתור הכנסה נוספת, אלו שעושים מגנטים בתור עיסוק עיקרי.

כמובן שיש את אלו שרק נכנסו לתחום המגנטים והם חדשים יחסית בתחום, יכול להיות שנכנסו לתחום בתור עיסוקי עיקרי או שנכנסו לתחום המגנטים בתור תוספת הכנסה. אבל הסוגים העיקריים הם משלימי הכנסה ומולם אלו שזה המקצוע שלהם.

המאפיינים של צלמי מגנטים מקצועיים

צלמי מגנטים שזה המקצוע שלהם, יש להם כמה מאפיינים. אני אציג לכם את המאפיינים האלו שגם אם בחרתם צלם מגנטים מקצועי, כדאי מאוד שלא תיפלו לידיים של מישהו חובבן שלא יענה על הדרישות והצרכים שלכם.

נמצאים בתחום המון זמן : כמו בכל תחום, הניסיון עושה את ההבדל. למרות שלצערי בישראל יש הרבה תחומים שאנשים נמצאים בתחום הזה כבר הרבה שנים הם עדיין לא מספקים את המקצועיות הנדרשת מהם.

אז שאתם באים לבחור צלם מגנטים בתל אביב כדאי מאוד שזה יהיה מישהו שנמצא בתחום לפחות כמה שנים.

עובדים עם ציוד צילום מקצועי : כל מי שמקצוען בתחום של המגנטים וגם רואה את עצמו בתור אחד כזה, הוא לא יעבוד עם ציוד חובבני. גם כאן יש המון מקרים של צלמי מגנטים שיש להם ציוד לא איכותי בכלל לצילום ובטח שלא לדבר על הציוד שאיתו הם מפתחים מגנטים הם חושבים שהם מקצוענים.

לפני שאתם בוחרים את צלם המגנטים שלכם, חשוב מאוד לבדוק שיש לו ציוד צילום מקצועי! אני לא מדבר רק על פיתוח תמונות עם מדפסת טרמית. כי צלם מגנטים לא צריך להיות רק אטרקציה באירוע, הוא צריך לתת לכם גם צילום מקצועי שאתם יכולים להנות אחרי זה מהתמונות.

שירות ואדיבות : אני מאמין שבשביל להיות צלם מגנטים מקצועי זה לא רק הציוד שאני עובד איתו. אני מאמין שהלקוח והאורחים שלו צריכים לקבל את השירות הטוב ביותר שאפשר לתת. שזה כולל בתוכו אדיבות לאורחים ויחס חם לבעלי האירוע.

המאפיניים של צלמי מגנטים חובבנים

כמו ששמתם לב, לא רשמתי שום דבר על המחיר של מגנטים לאירועים, כי לא חושב שיש קשר בין המקצועיות של הצלם לבין המחיר שאותו הוא דורש.

אז שאתם מגיעים לבחור צלם מגנטים לאירועים בתל אביב, אל תסתכלו רק על המחיר. לגבי המחיר מה שאתם צריכים לדעת, ברגע שיש מחיר נמוך מידי עבור השירות של צילום מגנטים זה יכול להיות שעובדים עם חומרי גלם באיכות ירודה מאוד וזה צריך להדליק לכם נורת אזהרה שכדאי אולי בכלל להימנע מלקחת את השירות מאותו צלם מגנטים.

אם כן אז כן ואם לא אז לא : אלו צלמי מגנטים שבדרך כלל כאשר אתם תתקשרו אליהם לקבל הצעת מחיר הם יציעו לכם מחיר ואת השירות שלהם, הם בדרך כלל גם לא יילחמו עליכם בתור לקוחות. הסיבה היא שאתם תוספת הכנסה ואם יש אירוע לעבוד אז זה סבבה מבחינתם, אם לא אז לא נורא הם יחיו עם זה בשלום ולא יהיה להם באמת חשוב שתהיו לקוחות שלהם.

לכן, כבר בשיחה הראשונה אתם תרגישו את הדינמיקה הזאת והממלצה שלי היא פשוט לוותר על כאלו שלא באמת רוצים לתת לכם את הטוב ביותר שאפשר לקבל.

בלי ציוד גיבוי : צלם מגנטים חובבן לא יכול להרשות לעצמו להחזיק ציוד גיבוי. העלות של ציוד היא לא זולה. לכן, צלמי מגנטים שלא רואים את עצמם נשארים בתחום הזה לעוד הרבה זמן הם אלו שיוותרו על רכישת ציוד גיבוי בשביל שהאירוע שלכם יהיה מושלם.

מגנטים לאירועים בתל אביב – מה שואלים צלם מגנטים בשביל לזהות לאיזה סוג הוא שייך?

מה צריכים לשאול צלם מגנטים בשביל לזהות לאיזה סוג של צלמים הוא שייך, יש כמה שאלות בסיסיות שאם תשאלו אותם ותדעו מה התשובה אתם תדעו באיזה ידיים אתם תהיו במהלך האירוע.

מי מצלם וכמה ניסיון יש לו?

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול היא, מי מצלם. אם אמרו לכם "יש לנו צוות" אתם בעצם נכנסים לרולטה רוסית. היום יש המון צלמי מגנטים ויש כאלו שיסגרו מולכם את האירוע ובכלל ישלחו קבלן משנה לאירוע. מה שאומר שאתם לוקחים סיכון ולא יודעים מי הצלם שמגיע. יש גם מקרים שזה ששלח אליכם את אותו צלם מגנטים לא יודע בכלל מי הצלם שמגיע לאירוע.

האם יש אחריות על המגנטים?

הדבר הכי חשוב לכם הוא שהמגנט שזה המזכרת מהאירוע שלכם יהיה כמה שיותר עמיד ואיכותי. כזה שהאורחים שלכם שמקבלים את המגנט לא יקבלו תמונה לא איכותית וכמה ימים אחרי האירוע יחשבו שחסכתם עליהם בגלל שרציתם צלם מגנטים זול ולא באמת לתת להם מזכרת איכותית מהאירוע.

Call Now Button דילוג לתוכן