מגנטים לאירועים מחיר

תוכן עניינים

מגנטים לאירועים הם תוספת חביבה, לפעמים גם הכרחית, לכל אירוע. מקובל להזמין אותם לחתונות. לא מקובל לוותר עליהם גם בבר או בת מצווה, בבריתות ובאירועים נוספים. בשורות הבאות נסביר כל מה שטוב לדעת לגבי מגנטים לאירועים מחיר. במה תלוי המחיר, האם משנה כמה מגנטים להזמין ועוד.

המחיר והגודל

בעבר היה מקובל להזמין מגנטים בגודל אחיד. עם הזמן החלו חלק מהאנשים להעדיף מגנטים מוגדלים. באופן טבעי, מגנטים לאירועים מחיר תלוי בגודל המגנטים שרוצים לקבל. עבור גודל סטנדרטי, המחיר סטנדרטי. עבור גדלים יותר גדולים, מקובל לשלם תוספת מחיר מסוימת. חלק מהספקים נוהגים להציע לבעלי האירוע כמה מגנטים מוגדלים, ללא תוספת מחיר. אותם מגנטים מוגדלים הם אותם ההגדלות שאותם נהוג לתת במתנה לבעלי האירוע.

אם כי המחיר של צילום מגנטים לאירועים נקבע לפי המון גורמים, בינהם גודל המגנט, איכות הצילום וכמובן כמות המגנטים אותם מזמינים בהשוואה לחבילות של מגנטים ללא הגבלה שהן בדרך כלל חבילות יקרות יותר לעומת חבילות של צילום מגנטים שמוגבל בכמות.

בכל מקרה כזה, הבאנו לכם כאן את המחירון שלנו לצילום מגנטים, כזה שיעזור לכם לקבל הערכת סדר גודל כמה תשלמו. למרות שאין מחירון קבוע לתחום צילום המגנטים, עדיין יש טווח מחירים. טווח המחירים של מגנטים לאירועים הוא מהמורכבים ביותר שתוכלו למצו, הוא מתחיל החל מ 500 ₪ ויכול להגיע גם מעל 2500 ₪, הסיבה היא שיש כמה גורמים שקובעים את המחיר והם לא תמיד רק איכות חומרי הגלם אלא גם האגו של הצלם, המיקום שלו (כלומר איפה הצלם נמצא בארץ וכמה זמן הוא צריך בשביל להגיע לאירוע, שיקולים כמו עלויות וזמני נסיעה הלוך חזור).

חבילת המגנטיםמחירמידע נוסף
חבילת 100 מגנטים590 ₪החבילה כוללת צילום והפקת 100 מגנטים במהלך האירוע.
חבילת 300 מגנטים790 ₪החבילה כוללת צילום והפקת 300 מגנטים במהלך האירוע.
חבילת מגנטים ללא הגבלההחל 890 ₪המחיר משתנה בהתאם לכמות המוזמנים לאירוע, משך האירוע. לקבלת הצעה מדויקת למגנטים ללא הגבלה ניתן ליצור קשר.

המחיר וסוג ההדפסה

מגנטים לאירועים נראים כמעין תמונות יפות, המודפסות על מגנט. בעוד שהמגנט הוא מרכיב סטנדרטי, מתברר כי ניתן להזמין סוגים שונים של הדפסות. כלומר, מגנטים לאירועים מחיר מושפע מסוג ורמת ההדפסה. ככל שההדפסה איכותית יותר, כך אפשר לצפות למגנט שלא ידהה ויישאר ברור ויפה לאורך הרבה זמן. הסוג האיכותי של ההדפסה נקרא בדרך כלל "הדפסה תרמית". מרבית הצלמים או ספקי המגנטים מציעים סוג כזה של איכות, במחיר סביר.

אך יחד עם זאת, עדיין קיימים צלמי מגנטים לאירועים שלא פעם בוחרים להשתמש בטכניקות ישנות יותר, שבטכניקות אלו עלות חומרי הגלם היא ירודה יותר והם נותנים ללקוח מגנטים לא איכותיים. הרבה מאוד אנשים שחוגגים אירועים קטנים, מעדיפים לבחור בחבילה זולה מאוד ולא איכפת להם מאיכות המגנט. אל תשכחו שאם אתם בוחרים מגנטים לא איכותיים אתם נותנים אותם לאורחים, אחרי כמה ימים המגנט ידהה או יתקלף ואתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו האורחים רואים אתכם בעין לא יפה. למרות שאתם כבעלי האירוע כלל לא אשמים שקיבלתם מגנט באיכות יורדה וכל מה שרציתם הוא לחסוך כמה מאות שקלים, תנסו לקחת בחשבון האם כדאי לחסוך את אותם מאות שקלים בודדים או לקבל אירוע מושלם ללא רבב.

איכות הצילום

בדומה לכל תחום הספקים לאירועים, על איכות גבוהה ומיוחדת נהוג לשלם יותר. אם מצאתם צלם מבוקש שמספק מגנטים לאירועים, הרי שיתכן מאוד שהתעריף שלו לשירות הכולל (צילום מגנטים פלוס הכמות שאתם צריכים) יהיה קצת יותר גבוה לעומת ספק פחות מבוקש.

איכות הצילום היא גם לא פעם זאת שהופכת את המגנטים להיות האטרקציה המבוקשת ביותר היום בישראל, היום הרבה מאוד צלמי מגנטים לאירועים משמשים גם בתור הצלמים של האירוע.

המחיר והכמות

קשה לדבר על סטנדרט אחד במונחי כמות, שכן באירועים גדולים לרוב נדרשת כמות גדולה ובאירועים מצומצמים – נדרשת כמות קטנה יותר של מגנטים. אולם כדאי לדעת שלא חייבים להסתפק במגנט אחד לכל אורח. יש אירועים שבהם נוהגים לחלק אפילו כמה מגנטים לכל מוזמן. מטבע הדברים, כמות גדולה של מגנטים תעלה במחיר כולל יותר גבוה מאשר כמות קטנה. יחד עם זאת, חלק מהספקים מוכנים להציע דילים של כמות גדולה, במחיר המגלם הנחה יפה לכל יחידה. אגב, במידה ומזמינים את המגנטים מצלם שגם מספק את שירותי הצילום הרגילים לאירוע, ניתן לקבל הצעת מחיר משולבת, "גם וגם".

מגנטים לאירועים מחיר – התשובות לכל השאלות

למרות שהשאלה הראשונה שעולה היא רק שאלת המחיר, עדיין יש שאלות יותר ממוקדות שרבים שואלים אותם, אספנו את אותן שאלות והבאנו לכם את התשובה המדוייקת ביותר שתוכלו לקבל.

כמה עולה צילום מגנטים לברית?

העלות של צילום מגנטים לברית היא כ – 650 ש"ח. החבילה כוללת בתוכה צילום והפקת מגנטים ללא הגבלה עד שעתיים עבודה במהלך האירוע.

כמה עולה צילום מגנטים לחתונה?

מכיוון וחתונה היא אירוע גדול שדורש התייחסות מאוד גבוה, כמות מגנטים גדולה ולפחות שני אנשי צוות שעובדים במקביל, העלות של צילום מגנטים לחתונה תהיה החל מ 890 ש"ח ועד 1200 ש"ח.

כמה עולה חבילת צילום שבה צלם המגנטים הוא גם הצלם של האירוע?

בדרך כלל אין פערי מחירים גדולים מאוד בין חבילות שבהם צלם המגנטים הוא גם הצלם של האירוע, נהוג להוסיף כ – 100-150 לחבילות כאלו או באירועים גדולים ביותר שבהם חייבים שני אנשי צוות יש להוסיף עוד כ – 400 ש"ח.

Call Now Button דילוג לתוכן