מגנטים לאירועים במרכז

תוכן עניינים

מגנטים לאירועים במרכז באיכות ללא פשרות ובמחיר הוגן ומשתלם.

אם אתם מחפשים צלם מגנטים במרכז לאירועים קטנים, רגע אחד לפני שאתם מזמינים גם צלם לאירוע הקטן שלכם. אנו ממליצים לכם לעצור. אצלנו תקבלו גם צילום איכותי ומקצועי וגם תקבלו שירות של מגנטים איכותיים עם תעודת אחריות בכתב.

מגנטים לאירועים במרכז – למה דווקא המגנט השולט

כל הסיבות הטובות ביותר לבחור במגנט השולט לאירוע שלכם. אנחנו מביאים לכם את כל היתרנות שאתם צריכים רק בתנאי שבאמת האירוע שלכם חשוב לכם כמו שהוא חשוב לנו.

ניסיון של שנים : כבר משנת 2010 אנחנו עושים מגנטים לאירועים במרכז ולכל אירוע אנחנו מביאים איתנו ניסיון שאין הרבה צלמי מגנטים לאירועים אחרים שיכולים להביא לכם.

מגנטים מהסוג האיכותי בלבד : יש המון סוגים שונים של מגנטים לאירועים. אצלנו כל המגנטים הם מהסוג האיכותי בלבד ופיתוח תמונות באמצעות מדפסת טרמית ייחודית.

שירות ללא פשרות : לעשות מגנטים איכותיים כל אחד יכול, כל אחד יכול לקנות מדפסת מקצועית. אבל לתת את הנשמה ולדעת שיש לכם שחקן נשמה באירוע זה משהו שיהיה לכם יותר קשה למצוא. בשביל זה אנחנו כאן. לתת לכם את הטוב ביותר לאירוע שלכם. להיות שחקני הנשמה שיהפכו את האירוע שלכם לקרנבל אמיתי וחגיגה שלא נגמרת.

מחירים הוגנים : זה נכון שאנחנו לא הכי זולים, זה גם לא מה שאנחנו רוצים למכור לכם. אם אתם רוצים לקנות מחיר זול אתם יכולים לעשות את זה ולהמר על האירוע שלכם. אבל, אם האירוע שלכם חשוב לכם ואתם לא מוכנים להמר עליו בשביל זה אנחנו כאן.

מאות המלצות של לקוחות מרוצים : רוצים לקבל המלצות של לקוחות קודמים? נשמח לתת לכם לא מעט כאלו. עם ניסיון בצילום מגנטים משנת 2010 יש לנו המון לקוחות שישמחו להמליץ עלינו. יותר מהכל אנחנו נשמח שאתם תהיו הלקוחות הממליצים הבאים שלנו.

צילום מקצועי : אם אתם מתכננים אירוע קטן ואתם רוצים להזמין גם צלם לאירוע שלכם. אנחנו ממליצים לכם לעצור לרגע. אצלנו תמצאו גם צילום מגנטים מקצועי גם את האפשרות לקבל שירות של צילום האירוע לאירועים קטנים.

מגנטים לאירועים במרכז – התשובות לכל השאלות

יש המון שאלות שבטח עולות לפני שבוחרים צלם מגנטים. אספנו את השאלות המרכזיות והנה התשובות לכל השאלות.

כמה עולה צילום מגנטים?

בתחום מגנטים לאירועים מחיר הוא משהו שמשתנה המון פעמים. יש שירות של צילום מגנטים לאירועים בזול והוא באזור ה 500 ש"ח ויש מחירים מעל 1000 ש"ח. בשביל שתהיה לכם הערכת סדר גדול כמה עולה צילום מגנטים הנה המחירון שלנו.

סוג חבילת צילוםמחירמידע נוסף של המגנט השולט
מגנטים לאירועים קטנים במרכזהחל מ 690 ₪החבילה כוללת צילום סטילס לאירוע + הפקת מגנטים איכותיים ללא הגבלת כמות .
מגנטים לאירועים בינונים וגדולים ללא הגבלת כמותהחל מ 890 ₪חבילה שמתאימה בעיקר לאירועים כמו חתונות עם כמות מוזמנים מעל 350 אנשים. המחיר כולל שני אנשי צוות שעובדים במקביל. להתאמת החבילה הרצויה צרו איתנו קשר.

האם צלם מגנטים יכול להיות הצלם של האירוע?

בהחלט כן! אנו כבר שנים בתחום צילום אירועים, אנחנו יכולים לספק לכם את כל סוגי חבילות הצילום שאתם רוצים לכל סוג של אירוע.

Call Now Button דילוג לתוכן