מגנטים לאירועים קטנים

תוכן עניינים

שזה מגיע לנושא של בחירת מגנטים לאירועים קטנים חשוב לזכור שבאירועים קטנים אתם יכולים לבחור צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע.

תחום מגנטים לאירועים סובל מאינפלציה מאוד קשה של צלמי מגנים שמציפים היום את ישראל.

כל בנאדם שני היום כמעט מכיר חבר או שהוא בעצמו כבר צלם מגנטים ויש כל כך הרבה צלמים. אז איך בכל זאת אפשר להצליח למצוא את הצלם המושלם לאירוע שאתם חוגגים.

אם תקחו את הגורמים הבאים בחשבון לפני שאתם סוגרים מול צלם מגנטים, תהיה לכם הצלחה ואתם לבטח תהפכו את האירוע שלכם מיוחד.

צילום מקצועי – צילום מגנטים מקצועי מתחיל בצילום

תהליך הפקת מגנטים לאירועים קטנים אינו שונה מכל סוג של אירוע. לא משנה מה כמות המוזמנים שיש לכם באירוע, זה יכול להיות 50 מוזמנים ויכול להיות גם 500 מוזמנים, עדיין שרוצים להפיק מגנטים יש כמה שלבי עבודה קבועים.

שלב ראשון : מצלמים

השלב הראשון בתהליך הפקת המגנטים מתחיל קודם כל בצילום. לאירוע שלכם מגיע צלם שתפקידו לצלם את האורחים וככה מתחילה שרשרת הפקת המגנטים.

חשוב מאוד לבדוק את גלריית העבודות של הצלם, לראות אם אתם מתחברים לסגנון ואתם רואים שיש תמונות ברמה גבוה. בתוך התמונות נסו להסתכל עד כמה האורחים משתפים פעולה עם התמונה, האם התמונה חדה ומהם הבעות הפנים של אחד בתמונה. לצלם מגנטים אין את הזמן שיש לצלם חתונות לערוך את התמונות לפני שהוא מגיש את התמונות לאורחים ולכן הוא חייב להיות יותר מדויק בכל תמונה שהוא מצלם.

שלב שני : הולכים לערוך את התמונות ולהוסיף את המסגרת

אחרי שצילמו את האורחים, הולכים למחשב שנמצא בעמדה מרוחקת בתוך האולם. כל התמונות עוברות בתוך תוכנה מיוחדת שהתפקיד של התוכנה הזאת הוא למסגר את כל התמונות במסגרת שהוכנה כמה ימים לפני האירוע בתאום מול בעלי האירוע.

שלב שלישי : משכפלים ומדפיסים

אחרי שכל התמונות עברו את התהליך של מסגרת עיצובית על כל תמונה, משכפלים את התמונות כמספר האנשים שמופיעים על כל תמונה ואז שולחים להדפסה.

שלב רביעי : הופכים תמונה למגנט

כל התמונות שהודפסו מודבקות על דף מגנטי מיוחד שמצד אחד הוא מגנט ומהצד השני הוא דביק. אחרי שזה מודבק וכל התמונות הפכו להיות מגנטיות חותכים באמצעות מכשיר חיתוך מקצועי את התמונה.

שלב חמישי : לוח מרהיב ברחבת הריקודים

אחרי שכל המגנטים כבר מוכנים מוצב לוח מיוחד ומרשים שממנו כל אורח יכול לקחת את המגנט שלו למזכרת.

לא רק הצילום ותהליך העבודה

אחרי שהכרתם קצת בקצרה את התהליך של הפקת מגנטים שהוא פשוט מאוד וזה גם מה שגרום לכניסה מאסיבית מאוד של צלמי מגנטים לתחום.

צריכים לבחון דברים נוספים והם : איכות ההדפסה של המגנטים. מומלץ לבחור צלם מגנטים שיש לו מדפסת טרמית. איכות הצילום צריכה להיות מקצועית מאוד וגם הרבה פעמים שאנשים מחפשים מגנטים לאירועים מה שמעניין אותם זה המחיר. אל תחפשו צלם מגנטים רק לפי מחיר ויש תנסו למצוא מגנטים לאירועים בזול, כדאי מאוד לראות שיש לכם חיבור אישי עם הצלם, תראו שיש על צלם המגנטים המלצות וככה תצליחו להפוך את האירוע שלכם למושלם אם הפרטים האלו חשובים לכם.

Call Now Button דילוג לתוכן