מגנטים לאירועים בזול

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים שירות של מגנטים לאירועים בזול, יש המון דברים שצריכים לקחת בחשבון.

אבל רגע אחד לפני שאתם מחליטים על שירות של צילום מגנטים.

אני הפעם רוצה לנתח מה גרם לזה ששירות של צילום מגנטים לאירועים שבעבר היה נמכר לכל הפחות ב 1500 ש"ח עבור 300 מגנטים, הפך להיות שירות של צילום מגנטים ללא הגבלה במחיר של עד 700 ש"ח.

הגורמים לירידת המחיר בצילום מגנטים

יש המון גרומים שגרמו לירידה, אבל אני רוצה לעבור על שלושת הגורמים העיקריים שגרמו לירידת המחיר המשעותית של צילום מגנטים.

ירידת מחיר של חומרי הגלם

הדבר הראשון שגרם לירידה במחיר הוא הירידה של העלויות בחומרי הגלם. בתחילת הדרך שרק התחילו להפיק מגנטים לאירועים היו עלויות מאוד גבוהות.

אני אסביר קצת על הדברים הנחוצים להפקת מגנטים: זה כולל מדפסת + דפי פוטו + דף מגנט וכמובן גם הצילום ואז עם תוכנה במחשב אנחנו עורכים את התמונות ומדפיסים אותם.

בתחילת הדרך שהיינו עושים מגנטים לא היה לנו את האפשרות לקנות דיו חליפי, היינו חייבים לקנות דיו מקורי. וזה גם מה שגרם לכך שהמגנטים היו יותר איכותיים. את בטח רואים על המקרר שלכם שיש לכם מגנטים מלפני הרבה מאוד שנים שלא דהו ומולם את המגנטים שהם יחסית חדשים יותר ולמרות שהם יותר "צעירים" הם נראים פחות איכותיים וזה בגלל שעושים שימוש בדיו חליפי.

זה הגורם הראשון לירידה במחיר, ברגע שהמחיר של הדיו ירד בצורה קיצונית, הרבה צלמי מגנטים הורידו את המחיר של השירות שלהם וגרמו לירידה כללית של המחירים.

הסיבה שהורדיו מחיר הרבה מאוד צלמי מגנטים, היא בשביל ליצור כמה שיותר תחרות בתחום ובגלל שהם יכלו להרשות לעצמם להוריד את המחיר ללקוח.

כניסה של המון צלמי מגנטים לתחום

היום, כל אחד יכול בקלות להיות צלם מגנטים והוא לא צריך להשקיע יותר מידי עבודה או מחשבה. כל מה שצריך זה מצלמה + מחשב נייד + מדפסת + גילוטינה + לוח מגנטים שהעלות הכוללת שהכל ביחד היא באזור 4000 ש"ח ואתם יכולים כבר מחר בבוקר להיות צלמי מגנטים.

בגלל שאין חסמי כניסה לתחום, התחרות גדלה מאוד ובנוסף לגדילה בתחרות הלקוח מרוויח מחיר מאוד זול, אבל לא תמיד שהלקוחות מרוויחים מחיר זול זה אומר שזה הדבר הכי טוב. הרבה לקוחות אולי "מרוויחים" מחיר זול, אבל הם מקבלים שירות גרוע, איכות צילום ירודה ולוקחים סיכון על היום הכי חשוב שלהם וזה האירוע שלהם.

אם אתם לא לוקחים סיכון על התקליטן בחתונה שלכם, לא לוקחים סיכון על הצלם הראשי ועל שום דבר אחר, אז למה אתם לוקחים סיכון על צלם מגנטים באירוע?

באופן טבעי ככל שיש יותר היצע של צלמי מגנטים מחיר שיויי משקל יורד וזאת הירידה במחירים שאתם הלקוחות מרוויחים.

המקצועיות של צלמי המגנטים

יש המון סוגים של צלמי מגנטים, יש את אלו שעבורם זה ממש מקצוע ויש את אלו שהם יותר חובבנים. אלו שהם מקצועיים באופן טבעי ידרשו מחיר יותר גבוה.

אם לדוגמה אני צלם מגנטים ואני יודע שאני מקצועי ואני יכול לתת שירות טוב. אז למה לתמחר את האירוע נמוך? בשונה מזה יש צלמי מגנטים חובבנים בתחילת הדרך, שעבורם האירוע שלכם זה חלטורה להרוויח כמה מאות שקלים הם יגבו מחיר אחר.

כי שמדובר על מגנטים לאירועים מחיר הוא הדבר הכי חשוב להרבה מאוד בעלי אירוע ולא מעניין אותם מעבר לזה כלום. אז אתם מחפשים צלם מגנטים לאירועים בזול כדאי מאוד לבדוק מה אתם מקבלים.

Call Now Button דילוג לתוכן