איך לבחור צלם מגנטים ליום הולדת_640x426

איך לבחור צלם מגנטים ליום הולדת

הפעם אני אסביר לכם איך לבחור צלם מגנטים ליום הולדת ולמה זה שונה מהשיטה של בחירת צלם מגנטים לכל סוג של אירוע אחר.

אחרי שהבאתי לכם טיפים לבחירת צלם מגנטים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה, השלב הבא הוא לפרט לכם כמה שיותר על מה שאתם צריכים לדעת בשביל לבחור צלם מגנטים לאירועים קטנים כמו ימי הולדת.

מחיר

הדבר הראשון שאתם חוגגים אירוע יום הולדת הוא בדרך כלל מאופיין באירוע שהתקציב שלו לא הכי גבוה, אל תשכחו שאם אתם חוגגים אירוע יום הולדת של גיל 4-5 נניח, אתם לא צפויים לקבל מעטפות עם צ'קים כמו בחתונה.

למרות שאני הרבה פעמים כבר כתבתי על זה שלא בוחרים צלם מגנטים רק לפי מחיר, אלא שצריכים לבדוק עוד דברים, בבחירת צלם מגנטים ליום הולדת אתם צריכים לבדוק את המחיר ולנסות למצוא את הצעת המחיר הכי משתלמת.

למרות שזה לא מחייב דווקא למצוא את המחיר הכי זול שאתם חוגגים יום הולדת, אבל עדיין אני מאוד ממליץ לכם דווקא לנסות ולמצוא חבילות משתלמות יותר, הסיבה היא כי אתם יכולים מהר מאוד לחרוג מהתקציב שלכם לאירוע אם אתם לא מנסים להוזיל כמה שיותר את העלויות שלכם.

צילום

דבר חשוב מאוד נוסף הוא הנושא של הצילום. אירוע יום הולדת לילד זה משהו שהוא חלק מהתפתחות הילד, חלק מהחיים שלו וזה משהו שאתם בטוח רוצים שהוא יראה לעוד הרבה שנים גם בעתיד.

בשביל זה אני מאוד ממליץ לכם לבחור צלם מגנטים שגם ייתן לכם שירות שהוא קצת מעבר ממה שנותנים בדרך כלל שזה רק תמונות שמסתכלים על הצלם. מישהו שגם יעשה לכם עוד 50-60 תמונות ככה של האווירה של האירוע. זה משהו שאתם גם לא צריכים בשביל זה צלם מגנטים שהוא גם צלם אירועים כל כך מקצועי וימומן. מספיק עוד כמה קליקים על המצלמה בנוסף למה שכל אחד בטוח כבר יצלם עם המצלמה שלו בנייד. אז ככה זה בשביל שיהיה לכם עוד תיעוד לאירוע.

לקשט את המקום

אחד הדברים שלוקחים בכל הפקת יום הולדת הוא גם הקישוט של המקום. אל תשכחו שאתם צריכים לקשט את המקום שיהיה מיוחד. הדרך לקשט אירוע כמו יום הולדת הוא כמובן לעשות את זה עם בלונים.

אתם יכולים למצוא צלם מגנטים שגם יתן לכם שירות של משלוחי בלונים ליום הולדת וגם של קישוט המקום. הרבה צלמי מגנטים עובדים עם קבלני משנה או שהם בעצמם מספקים עוד שירות של אטרקציות נוספות מעבר למגנטים בלבד. אז תנסו למצוא צלם מגנטים שיכול לתת לכם גם עיצוב בלונים, ככה תחסכו מעצמכם טרחה גדולה מאוד של ניפוח וטיפול בכל נושא הבלונים וגם אתם תצליחו לעשות עוד אלמנטים עיצוביים מיוחדים באירוע עם בלונים.

רוצים לקבל פרטים נוספים על חבילות מגנטים משתלמות במיוחד? שם, טלפון וחוזרים אליכם.

Call Now Button דילוג לתוכן