איך לזהות מגנט איכותי

איך לזהות מגנט איכותי

הרבה פעמים שמחפשים צלם מגנטים לאירועים, רוצים לוודא שמקבלים מגנטים איכותיים.

אבל איך לזהות מגנט איכותי אם אתם לא מרגישים אותו פיזית? אם המגנט לא היה לכם על המקרר לפחות כמה חודשים בשביל שתוכלו לבחון את זה?

בשביל זה הכנתי לכם מדריך קצר שיגלה לכם עוד כמה סודות של צלמי מגנטים וגם שיעזור לכם לדעת איך לזהות מגנט איכותי ומה צריכים לשאול צלם מגנטים.

המצלמה

הרכיב הראשון בהפקת מגנטים לאירועים הוא לא הדף או המדפסת שאיתה עובדים. (גם לזה אני אגיע בהמשך, אבל הדבר הראשון הוא המצלמה של המגנטים).

אז אם יצרתם קשר עם צלם מגנטים לאירועים בעכו ואתם רוצים לוודא שאתם מקבלים מגנטים איכותיים, אתם צריכים לשאול אותו קודם כל על המצלמה שאיתה הוא עובד.

חשוב לזכור שאתם לא חייבים להבין בכל מיני סוגי מצלמות שקיימות, בטח לא להכיר את כל הדגמים של כל מותג.

אבל מה שכן כדאי מאוד לוודא שיש לו מצלמה מקצועית.

פשוט תשאלו את אותו צלם מגנטים על סוג המצלמה שיש לו, אחרי שאמר לכם את סוג המצלמה, תרשמו את זה בצד ואז תבדקו בגוגל על המצלמה. (נכון שזה פשוט, יופי עכשיו נעבור לשלב הבא).

מי מצלם

מצלמה מקצועית כל אחד יכול לקנות, אבל לדעת לצלם כאן זאת כבר ממש אומנות.

בשביל לדעת איך התמונות אתם לא צריכים לשאול. כנסו לגלריית העבודות של אותו צלם מגנטים ומיד תדעו לזהות אם מדובר על צילום איכותי.

למה זה חשוב?

זה חשוב בגלל הרזולוציה של התמונה שבאה ליידי ביטוי לא רק בהדפסה של המגנט.

בהדפסת מגנטים בגלל שהם קטנים זה לא כל כך משפיע רזולוציה, אבל אם הזמנתם צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע, חשוב מאוד לוודא שאתם מקבלים תמונות איכותיות ברזולוציה גבוה.

המדפסת

יש המון סוגי מדפסות למגנטים אבל שאתם מחפשים צלם מגנטים תשאלו האם הוא מדפיס את התמונות עם מדפסת מגנטים טרמית או מדפסת דיו.

העדיפות היא תמיד למדפסת טרמית אבל גם מדפסת דיו אם היא איכותית וטובה ויש לה דיו מקורי היא לא יורדת ממצלמה טרמית.

בנוסף, אם אתם בוחרים צילום מגנטים פולארויד במקרה כזה אתם לא יכולים לקת מדפסת טרמית כי היא לא נותנת אפקט אמיתי אלא רק לוקחים את המגנט הרגיל ומשנים לו את הצורה קצת.

במקום שהמגנט יהיה מלבן עושים אותו מרובע עם מסגרת כמו פולארויד ואת זה אפשר גם במדפסת טרמית אבל אין דף כימי שהוא כמו המדפסת דיו שהיא יותר מתאימה לסוג המגנט הזה.

המחיר

אחד הדברים שמשפיעים על המחיר הוא איכות המגנט. בדרך כלל אתם תחפשו מגנטים לאירועים בזול, אתם צפויים לגלות שהמחיר הזול הוא בגלל שהמגנט לא איכותי.

בכדי לתת לכם מחיר זול וגם להרוויח כל צלם מגנטים צריך למצוא את הדרך להוזיל עלויות וזה באיכות חומרי הגלם. לכן, דרך נוספת שתעזור לכם לזהות מגט איכותי הוא המחיר שהציעו לכם, אם המחיר זול מאוד זה צריך להדליק לכם נורה שאולי מדובר בחומרי גלם לא איכותיים.

רוצים לקבל פרטים נוספים על חבילות מגנטים משתלמות במיוחד? שם, טלפון וחוזרים אליכם.

Call Now Button דילוג לתוכן