האם צלם מגנטים יכול להיות צלם של האירוע

האם צלם מגנטים יכול להיות הצלם של האירוע

לא פעם עולה השאלה האם צלם מגנטים יכול להיות הצלם של האירוע ? אני אתחיל עם התשובה ואגיד שכן. אין שום סיבה שבגללה צלם מגנטים לא יכול להיות הצלם של האירוע.

רגע אחד לפני שאתם בוחרים צלם מגנטים שיהיה גם הצלם באירוע שלכם, יש כמה דברים חשובים מאוד שאתם צריכים לקחת בחשבון.

בגלל שצילום אירוע זאת משימה מורכבת מאוד ואתם צריכים שיהיה מישהו רציני שיכול להתמודד עם המורכבות של צילום אירוע, ובמקביל להתמודד עם המורכבות של הפקת המגנטים, חייבים לוודא כמה דברים חשובים שאציג לכם אותם כאן.

שני אנשי צוות שעובדים במקביל

בדרך כלל שמדובר על הפקת מגנטים לאירועים קטנים מה שקורה זה שבעלי האירוע שרוצים שצלם המגנטים יהיה גם הצלם של האירוע.

ברגע שצלם מגנטים הוא הצלם של האירוע הוא לא יכול להיות בכל מקום בכל רגע. אני יכול להעיד על מקרה שהיה לי והזמינו אותי לצלם מגנטים באירוע בר מצווה.

היה מדובר על אירוע קטן וסימלי במסעדה בתל אביב, כמובן שהאירוע היה מאוד מיוחד והשקיעו בו די הרבה יחסית לאירוע קטן. ההפקה הייתה מאוד מושקעת והחליטו להזמין אותי לצלם מגנטים.

בגלל שהיה מדובר על אירוע של 70 מוזמנים אין שום סיבה שאני בתור צלם מגנטים לא יכול להתמודד עם זה לבד. אחרי הכל להפיק בערך 200-250 מגנטים לאירוע של 70 אנשים זה יחס של 3 מגנטים לאורח שזה המון ואני בתור צלם מגנטים מנוסה עושה את זה בקלות לבד.

אבל מה שבעלי האירוע שהזמינו אותי שכחו להגיד לי הוא שהם מצפים שאני אהיה גם הצלם של האירוע. כמובן שהגעתי לפני בשביל להתארגן, להתמקם ואז אני מגיע לאירוע ואני מנסה למצוא את הצלם שאיתו אני עובד, להציג את עצמי באירוע, להגיד לו שאני והוא קולגות שעובדים יחד ולא מצאתי אחד כזה.

אז חשבתי לעצמי שאולי הוא מאחר או משהו בסגנון, אחרי הכל אירוע בתל אביב ולך תמצא שם חניה :-).

האירוע מתחיל וכל רגע בעלי האירוע קוראים לי לצלם אותם בזמן שאני עסוק בלצלם את האורחים. מתוך כוונה טובה כמובן שראיתי שאין צלם החלטתי שאני מגבה אותו ועשיתי גם צילומי אווירה של המקום.

למזלם היה להם אותי לא שאני רוצה להשתחצן אבל הגדלתי ראש וצילמי כמה שיותר. ואז הגיע השלב של המצגת שכולם יושבים ורואים מצגת. באותם רגעים שאני יצאתי להדפיס את המגנטים הרבה מאוד דברים מיוחדים ומרגשים במיוחד קרו, אחד מהם היה הברכות של האמא לילד, זה היה כל כך מרגש והגיע לדמעות וחיבוקים ואני חושב שזה השיא של האירוע.

אמנם עברו כמה שנים מאז ועד היום אני זוכר שראיתי את זה מרחוק והצלחתי להרים את המצלמה ולעשות כמה תמונות בודדות ולא באמת לצלם את התמונות הנדרשות למצב כזה.

אם בעלי האירוע היו אומרים שהם מצפים שאני אהיה הצלם של האירוע, הייתי מביא איתי איש צוות נוסף שידאג במהלך האירוע להפיק את המגנטים.

בגלל שהגעתי לבד כמובן גם שהתמחור היה נמוך מאוד, אולי היה חוסר הבנה של בעלי האירוע לדעת שהם חייבים להגיד שהם מצפים שאני אהיה הצלם של האירוע ואני יבוא עם איש צוות נוסף.

אמנם הם בסוך היו מרוצים והכל עבר חלק, אבל הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת שאתם בוחרים צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע הוא להבין שאתם חייבים לעדכן את צלם המגנטים שהוא הולך להיות הצלם של האירוע.

ציוד הצילום שאיתו עובדים

בישראל יש שני סוגים של צלמי מגנטים.

יש את צלמי המגנטים שרואים את עצמם בתור אטרקציה ועובדים עם ציוד צילום חובבני, הם בדרך כלל גם מציעים שירות של מגנטים לאירועים בזול מאותה סיבה שהם עובדים עם ציוד חובבני וזול ויכולים להרשות לעצמם לתמחר בעלות נמוכה.

שאתם בוחרים צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע, כדאי מאוד שזה יהיה מישהו שעובד עם ציוד צילום מקצועי ואיכותי.

הסוג השני של צלמי המגנטים הוא צלמי אירועים מקצעיים שיש להם כבר ציוד צילום מקצועי ואיכותי והם במקביל גם נותנים שירות של צילום מגנטים.

לכן, כדאי לכם למצוא לאירוע שבו אתם רוצים שצלם מגנטים יהיה הצלם של האירוע הוא צלמי אירועים מקצועיים ואתם צריכים לבדוק את גלריית העבודות של הצלם.

רוצים לקבל פרטים נוספים על חבילות מגנטים משתלמות במיוחד? שם, טלפון וחוזרים אליכם.

Call Now Button דילוג לתוכן