צלם מגנטים - האם זה חובה בכל אירוע

צלם מגנטים – האם זה חובה בכל אירוע

צלם מגנטים – האם זה חובה בכל אירוע או שאולי אפשר לוותר על התענוג הזה של צילום מגנטים באירוע שלכם.

אני אענה בקצרה ואגיד שזה תלוי בסוג האירוע שאתם חוגגים.

אם מדובר על חתונה אז ברור שאתם חייבים שיהיה צלם מגנטים, אבל אם מדובר על אירוע קטן יותר כמו יומולדת של גיל 4 אז אתם לא חייבים להזמין צלם מגנטים.

למרות שהיום יש נטייה מאוד גדולה של אנשים להזמין שירות של צילום מגנטים לאירועים גם של ימי הולדת בגיל 4.

אז, אם לילדים בגיל 4 אפשר להזמין צלם מגנטים לאירוע, אין שום סיבה שאתם לא תוכלו להזמין לחתונה שלכם צילום מגנטים.

יתרונות בהזמנת צלם מגנטים לאירוע

אתם חוגגים אירוע ורוצים לדעת אם כדאי בכלל להזמין צלם מגנטים. אז הנה כל היתרונות שיעזרו לכם להבין למה אתם כן צריכים שיהיה לכם צלם מגנטים.

האורחים שלכם מחכים לזה

אפשר להגיד שהיתרון הגדול ביותר בהזמנת שירות של צילום מגנטים הוא זה שהאורחים שלכם מחכים לזה. אפילו אם סגרתם מול צלם לאירוע, נסו לשאול אותו כמה פעמים באירועים שהוא נמצא בהם שאלו אותו אם הוא הצלם מגננטים.

אז אם האורחים שלכם מחכים לקבל מגנטים באירוע, אל תאכזבו אותם ותנו להם לקבל את מה שהם מצפים לו.

מזכרת מהאירוע

תסתכלו על המקרר שלכם, אין היום בישראל מקרר שאין עליו מגנטים מאירועים קודמים. אז במיוחד שמדובר על חתונה, בטוח שאתם רוצים שיהיה מזכרת מהאירוע שלכם. כל אחד רוצה שיהיה מגנט למזכרת מהאירוע שלו אצל האורחים. אחרת, איך ידעו ויבינו את כל ההשקעה והעבודה שלכם על האירוע שהוא כל כך חשוב לכם.

אטרקציה הכי זולה בהשוואה לאטרקציות אחרות

יש המון אטרקציות מיוחדות לאירועים. אם תשוו את אטרקצית המגנטים לאטרקציות אחרות, אתם תגלו דבר מאוד מפתיע שמגנטים לאירועים זאת האטרקציה הכי זולה שיש. לדוגמה מסך ירוק לאירועים זאת אטרקציה שרק מתחילה ב 1500 ש"ח לאירוע, צילום מגנטים אתם יכולים למצוא גם במחיר של 700-900 אפילו שמדובר על חתונה.

לא רק אטרקציה – עוד זווית צילום באירוע

מגנטים לאירועים היא אטרקציה שכוללת בתוכה אלמנט מיוחד שהפך להיות מלכת האטרקציות בכל האירועים. זה כמובן האלמנט של הצילום שיש לכם באירוע. אתם מקבלים עוד זווית צילום שתהיה באירוע שלכם. בשונה מאטרקציות אחרות. זאת הסיבה שהמגנטים היא האטרקציה ששורדת יותר מכל אטרקציה אחרת בישראל.

רוצים לקבל פרטים נוספים על חבילות מגנטים משתלמות במיוחד? שם, טלפון וחוזרים אליכם.

Call Now Button דילוג לתוכן